środa, 19 września 2012

Zamknięty Board i Awans :D

Dziś chciałam pokazać w praktyce jak wygląda praca zespołowa, całej grupy:

Rozsądne układanie grupy w RICI to podstawa sukcesu,
dlatego nie można tutaj "złapać" i "każdy sobie rzepkę skrobie".
Trzeba Grać Zespołowo!

Układanie Boardów można przyrównać do gry w szachy, poziom skomplikowania jest jednak dużo wyższy i liczy się czas, co zobaczysz w przykładzie, a jest o tyle trudniej, że gra się grupowo i trzeba pilnować większą ilość Królów, posiadając tylko 8 pól manewru.
Zaraz dokładniej wytłumaczę o co chodzi.

Kilka dni temu zaproszenie do RICI przyjął znajomy, stwierdził, że chce wprowadzić brata, siostrę i jeszcze jednego brata [ale to później], zauważyłam, że jeszcze tylko 5 pól jest wolnych, ja też miałam 2 osoby, które zadeklarowany chęć wpisania się do Klubu RICI.

Struktura po zapisie kolegi wyglądała tak:
Konto, które chciałam, aby awansowało jest wyróżnione.
Ktośby powiedział, że marne szanse, bo 2 poziomy do przeskoczenia w dodatku ostatnia pozycja na 3ciej lini.

Rozpisałam sobie Boarda jakby wyglądał po podziale, wszystko pięknie, a tu się okazało, że osoba z nie naszego Teamu wprowadziła jedną osobę i spowoduje przesunięcie w strukturze.
Plus jest taki, że o jedną osobę mniej sami mamy zaprosić, aby zamknąć i podzielić Boarda.

Stwierdziliśmy, że musimy się skupić i zamknąć Boarda, aby nie narobić większych szkód i obsunięć i aby LoginKLS mógł awansować, tym bardziej, że mój sponsor planował wprowadzić kolejne osoby - wstrzymał się na czas zamykania przeze mnie Boarda, ponieważ osoby z Jego Boarda też miałyby wpływ na wygląd Mojego Boarda po podziale.

Udało się:

A tak wyglądała ramka "New Member" na stronie głównej po naszej akcji:

Dlaczego czas ma znaczenie?
Wspominałam, że osoba z nie naszego Teamu wprowadziła jedną osobę i spowodowała przesunięcia, nie zagroziła na szczęście pozycji naszej kluczowej osoby, ale postawiła nas w Szachu, nie było możliwości, ustawienia osób w taki sposób, aby bracia i siostra po podziale Boardu znaleźli się w jednym Boardzie.

Jakbyśmy poczekali jeszcze troszkę, wcześniej czy później znalazłaby się osoba która, zaprosi 2 osoby i znajduje się przed Naszą pozycją i to Ona by awansowała na szczyt, a my musielibyśmy czekać na zamknięcie kolejnego Boardu. :)

Więcej szczegółów przy bezpośrednim kontakcie:
Sandra Madalińska-Piórkowska
skype: sandra.mad
gg: 1203459
tel: 509 476 587
mail: sandra@netbiznes.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz